Wat moet ik doen als ik schade zie aan de artikelen die ik heb besteld?
Als er schade is ontstaan aan een product, neem dan contact met ons op. Om een klacht in te dienen, kunt u een e-mail sturen naar service@velonity.nl. We hebben de volgende informatie nodig in uw e-mail:
Bestelnummer of factuurnummer
Over welk artikel wordt geklaagd
Wat is de klacht over het artikel (korte beschrijving van het probleem)
Wanneer deed het defect zich voor
Foto's van het defect
Vind je het antwoord op je vraag niet in onze FAQ, kan je ons Contactformulier
gebruiken. Ons serviceteam staat klaar om je vraag te beantwoorden.
Voor een optimale werking van onze websites en met het oog op continue verbeteringen, gebruiken wij cookies. Meer informatie over cookies vind je in onze Privacyverklaring
Wij gebruiken cookies
Wij gebruiken op onze website cookies. Sommige van die cookies zijn essentieel, terwijl andere ons helpen de website en de customer experience te verbeteren.Klik op 'Alles aanvaarden' om ons toestemming te geven om met behulp van cookies en andere technologieën jouw gegevens te verwerken. Meer daarover lees je in onze Privacyverklaring.