Selecteer jouw steekmaat

Veelgestelde vragen

Klacht

Wat moet ik doen als ik schade zie aan de artikelen die ik heb besteld?

Als er schade is ontstaan aan een product, neem dan contact met ons op. Om een klacht in te dienen, kunt u een e-mail sturen naar service@velonity.nl. We hebben de volgende informatie nodig in uw e-mail: Bestelnummer of factuurnummer Over welk artikel wordt geklaagd Wat is de klacht over het artikel (korte beschrijving van het probleem) Wanneer deed het defect zich voor Foto's van het defect

Vind je het juiste antwoord niet?

Vind je het antwoord op je vraag niet in onze FAQ, kan je ons Contactformulier gebruiken. Ons serviceteam staat klaar om je vraag te beantwoorden.

Voertuigdata invoeren

faq-info-logo
icon-cookie-tire-bitten Wij gebruiken cookies
Wij gebruiken op onze website cookies. Sommige van die cookies zijn essentieel, terwijl andere ons helpen de website en de customer experience te verbeteren. Klik op 'Alles aanvaarden' om ons toestemming te geven om met behulp van cookies en andere technologieën jouw gegevens te verwerken. Meer daarover lees je in onze Privacyverklaring.
checkbox-essenziell Essentieel
checkbox-marketing Marketing
checkbox-statistiken Statistieken
checkbox-externe-medien Externe media